P: danasîna me danasînê ji P re hişt: promosyonê me ji bo dawîyê terfî hişt ji ber ku ew ji hemî hêmanên kirrûbirra ku li jor behs kirî mijara herî berfireh e. Di serdema înternetê de, meyl zû diguherin û berpirsiyarên kirrûbirrê divê zû bersivê bidin tevgera xerîdar.P: pêşvebirin ne tenê reklama televîzyonê ye, ew di serî de gihandina hişmendiya xerîdarên potansiyel bi her kanalek gengaz re ye. Gava ku ew ji hebûna pargîdaniyê haydar in, hûn hewce ne ku baweriya wan bi dest bixin û îspat bikin ku hilber û karûbarên pêşkêşkirî hewcedariya wan in.
Ji ber vê yekê divê hûn hêmanan bikin yek Ji ber vê yekê, divê hûn hêmanên wekî: danasîna organîk (mînak Hebûna hilberan li ser refikên dikanê); reklama sponsorgerî (mînak. Di medyaya populer de pankartên peredandî an hevkariya sponsorgerî ya bi ban Pêşkêşiya Hejmara Têlefonê Bikire rên populer re); têkiliyên giştî (mînak. Têkiliyên xerîdar bi çêker an belavker re). Hakkirina mezinbûnê. Navekî nû ji bo teknîkek kevn an şoreşek rastîn? Têkeliya kirrûbirra p nûjen çi ye? Wekî ku hûn ji paragrafa li jor dizanin, tevliheviya kirrûbirra p têgehek e ku çend sal kevn e.
Ev model her çend hîn jî tê bikar anîn Ev model, her çend hîn jî ji hêla gelek markayan ve hatî bikar anîn - wekî ku em ê di mînakên jêrîn de nîşanî we bidin - zû wekî têgehek hêsan û ne bes hate hesibandin. Ji ber vê yekê modela p bi guherîna bazarê re pêş ketiye. Booms û bliter ji bo wê berpirsiyar in, û di s de sê hêmanên din li p zêde kirin: mirov, pêvajo û delîlên laşî. Pêşveçûna modela p rê dide ku bersivek berfirehtir ji pirsa kirrûbirra çi ye. |